HARI KOKURIKULUM 2013


TARIKH : 2 OKTOBER 2013

OBJEKTIF:

  1. Meningkatkan minat pelajar untuk bergerak aktif dalam kegiatan kokurikulum.
  2. Menyediakan murid untuk perkemahan diperingkat daerah dan negeri.
  3. Mencungkil bakat dan potensi murid.

MATLAMAT

Melahirkan pelajar yang berilmu, berpengetahuan, dinamik, berketerampilan, bertoleransi dan tabah menghadapi kehidupan seharian yang penuh cabaran.

 

Hari Kokurikulum peringkat SK (1) Gombak telah berlangsung dengan jayanya di bawah kelolaan PK Kokurikulum Pn. Suraya Mat Nasir dan juga usaha gigih semua guru SK1G. Tuan Guru Besar En. Aslian Pios dan NYDP PIBG En. Shamsudin telah djemput menjadi hakim untuk pertandingan memasak berasaskan tepung yang disertai oleh semua unit beruniform yang ada di SK1G. Acara-acara lain yang dipertandingkan adalah pertandingan membuat sandwich, ikatan tali-temali, gubahan gula-gula dan jahitan. Tahniah kepada para pemenang dan yang kurang bernasib baik cuba lagi di tahun hadapan.

20131002_08561320131002_08572620131002_08585020131002_09002020131002_09041720131002_09061520131002_09094620131002_09325420131002_09021120131002_100842

Guru Besar da NYDP sedang merasa hasil masakan murid.

HASIL PERTANDINGAN DAN PENGADILAN

20131002_09394420131002_10191020131002_10224020131002_10104320131002_10205120131002_10295320131002_10143620131002_10113120131002_10315720131002_10084220131002_09114020131002_102757

PARA PEMENANG DAN PENYAMPAIAN HADIAH.

20131002_11585520131002_11312220131002_12014220131002_115932

5 thoughts on “HARI KOKURIKULUM 2013

  1. kenape masa kwn2 lepas buat mkn je x bagi kat kwn2 lain biar murid rase masakan diorang tu jugak best la kalau mcm tu dpt merse maskan kwn2 yg x rapat menjadi eratkan betul x ?😀

  2. kenape TUNAS PUTERI yg menang x adil la mcm tu.Ape2pun tunas puteri dh menang kan nk wat mcm mane dh jadi.Reda jela😦 #:D

    • menang dan kalah itukan adat pertandingan. Orang yang dapat menerima kekalahan dan redha dengannya juga dikira pemenang.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s